Sprawozdawczość gmin
Jednostki samorządu gminnego zobowiązane są do składania informacji z realizacji działań podejmowanych w danym roku, wynikających z Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii (art. 11 ust. 2 ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii). Natomiast Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu pośredniczy w zbieraniu, na rzecz Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii, sprawozdań z realizacji gminnych programów przeciwdziałania narkomanii z terenu Wielkopolski.
Załączony poniżej formularz należy wypełnić i przesłać do dnia 5 kwietnia 2019 r. na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Zdrowia
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
Wersję elektroniczną (plik PDF z podpisami) kwestionariusza proszę przesłać na adres: uzaleznienia@umww.pl