trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Departament Kontroli

    Kompetencje departamentu

    Departament przeprowadza kontrole wewnętrzne komórek organizacyjnych Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych i innych podmiotów wykonujących zadania samorządu województwa oraz organizacji pozarządowych objętych ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie wykorzystania dotacji udzielonych przez samorząd województwa. Departament koordynuje przygotowanie i opracowuje projekt rocznego planu kontroli prowadzonych przez departamenty Urzędu Marszałkowskiego. Dokonuje analizy materiałów pokontrolnych, opracowuje oraz opiniuje między innymi projekty wystąpień pokontrolnych i zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych (przygotowane przez departamenty merytoryczne).

    Departament Kontroli sporządza zbiorczą informację o przeprowadzonych przez Urząd Marszałkowski kontrolach i ich wynikach oraz o kontrolach Urzędu przeprowadzonych przez organy kontroli zewnętrznej, a także przygotowuje projekty odpowiedzi na zalecenia kontrolne kierowane przez organy kontroli zewnętrznej.

    Ponadto w departamencie prowadzony jest rejestr upoważnień do przeprowadzenia kontroli.

     

    Siedziba Departamentu:
    al. Niepodległości 34
    61–714 Poznań
    sekretariat - piętro III, część B, pokój 361
    tel.: 61 626 67 70
    fax: 61 626 67 71
    e-mail: dko.sekretariat@umww.pl

    Dyrektor Departamentu:
    Mariusz Lewandowski

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Wojciech Kulak

    Struktura organizacyjna
    Zarządzenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego
    Regulamin organizacyjny
    Schemat organizacyjny