Kompetencje departamentuDepartament przeprowadza kontrole wewnętrzne komórek organizacyjnych Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych i innych podmiotów wykonujących zadania samorządu województwa oraz organizacji pozarządowych objętych ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie wykorzystania dotacji udzielonych przez samorząd województwa. Departament koordynuje przygotowanie i opracowuje projekt rocznego planu kontroli prowadzonych przez departamenty Urzędu Marszałkowskiego. Dokonuje analizy materiałów pokontrolnych, opracowuje oraz opiniuje między innymi projekty wystąpień pokontrolnych i zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych (przygotowane przez departamenty merytoryczne).
Departament Kontroli sporządza zbiorczą informację o przeprowadzonych przez Urząd Marszałkowski kontrolach i ich wynikach oraz o kontrolach Urzędu przeprowadzonych przez organy kontroli zewnętrznej, a także przygotowuje projekty odpowiedzi na zalecenia kontrolne kierowane przez organy kontroli zewnętrznej.
Ponadto w departamencie prowadzony jest rejestr upoważnień do przeprowadzenia kontroli.
Siedziba Departamentu:al. Niepodległości 34 61–714 Poznańsekretariat - piętro III, część B, pokój 361tel.: 61 626 67 70fax: 61 626 67 71e-mail: dko.sekretariat@umww.pl
Dyrektor Departamentu:Mariusz Lewandowski Zastępca Dyrektora Departamentu:Wojciech Kulak
Struktura organizacyjnaZarządzenie Marszałka Województwa WielkopolskiegoRegulamin organizacyjnySchemat organizacyjny
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...