trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Departament Administracyjny

    Departament Administracyjny realizuje zadania w zakresie obsługi administracyjnej, finansowo-księgowej Urzędu oraz obsługi teleinformatycznej.

    Do najważniejszych zadań Departamentu należy:

    1. w zakresie obsługi administracyjnej:
      • prowadzenie punktu kancelaryjnego,
      • zaopatrzenia w sprzęt i wyposażenie oraz materiały biurowe i eksploatacyjne,
      • ubezpieczenie mienia Urzędu oraz odpowiedzialności cywilnej województwa wielkopolskiego,
      • obsługa taboru samochodowego Urzędu,
      • koordynowanie oraz nadzór inwestycji i remontów prowadzonych w obiektach Urzędu,
      • utrzymanie techniczno-funkcjonalne użytkowanych obiektów,
      • prowadzenie archiwum zakładowego.
    2. w zakresie finansowo-księgowym:
      • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozdziałów ujętych w planie dochodów i wydatków danego roku,
      • ewidencja majątku ruchomego: środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
      • przeprowadzanie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku Urzędu,
      • rozliczanie dotacji pochodzących z różnych źródeł krajowych i zagranicznych
      • prowadzenie ewidencji księgowej majątku Urzędu,
      • prowadzenie gospodarki kasowej,
      • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
      • bieżąca analiza środków finansowych, wydatków i zaangażowania,
      • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów,
      • obsługa księgowa projektów unijnych.
    3. w zakresie informatyki i telekomunikacji:
      • administrowanie systemami informatycznymi w tym m.in.: Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, aplikacjami finansowo- księgowymi, aplikacjami kadrowo-płacowymi oraz innym oprogramowaniem wspomagającym pracę Urzędu,
      • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
      • zaopatrzenie pracowników w sprzęt teleinformatyczny oraz oprogramowanie,
      • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów baz danych, serwerów i urządzeń sieci komputerowej wraz z jej administrowaniem,
      • zarządzanie systemem telefonii VoIP na potrzeby Urzędu,
      • zapewnienie prawidłowości i ciągłości funkcjonowania całego Urzędu pod kątem ww. zadań, z uwzględnieniem zasad zawartych w przepisach wewnętrznych UMWW oraz przepisach zewnętrznych, regulujących kwestie bezpieczeństwa i informatyzacji Urzędu.

     

    Siedziba Departamentu:
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań
    sekretariat - piętro VI, część A, pokój 650
    tel.: 61 626 69 00
    fax: 61 626 69 01
    e-mail: da.sekretariat@umww.pl

    Dyrektor Departamentu:
    Jolanta Kozubowicz

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Marcin Jabłoński

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Rafał Klimek

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Joanna Lewińska-Szałek

    Struktura organizacyjna