trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Departament administracyjny

    Departament Administracyjny realizuje zadania w zakresie obsługi administracyjnej, finansowo-księgowej Urzędu oraz obsługi teleinformatycznej.

    Do najważniejszych zadań Departamentu należy:

    a) w zakresie obsługi administracyjnej:

    • prowadzenie punktu kancelaryjnego,
    • zaopatrzenia w sprzęt i wyposażenie oraz materiały biurowe i eksploatacyjne,
    • ubezpieczenie mienia Urzędu oraz odpowiedzialności cywilnej województwa wielkopolskiego,
    • obsługa taboru samochodowego Urzędu,
    • koordynowanie oraz nadzór inwestycji i remontów prowadzonych w obiektach Urzędu,
    • utrzymanie techniczno-funkcjonalne użytkowanych obiektów,
    • prowadzenie archiwum zakładowego.

    b) w zakresie finansowo-księgowym:

    • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozdziałów ujętych w planie dochodów i wydatków danego roku,
    • ewidencja majątku ruchomego: środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    • przeprowadzanie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku Urzędu,
    • rozliczanie dotacji pochodzących z różnych źródeł krajowych i zagranicznych
    • prowadzenie ewidencji księgowej majątku Urzędu,
    • prowadzenie gospodarki kasowej,
    • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
    • bieżąca analiza środków finansowych, wydatków i zaangażowania,
    • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów,
    • obsługa księgowa projektów unijnych.

    c) w zakresie informatyki i telekomunikacji:

    • administrowanie systemami informatycznymi w tym m.in.: Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, aplikacjami finansowo- księgowymi, aplikacjami kadrowo-płacowymi oraz innym oprogramowaniem wspomagającym pracę Urzędu,
    • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
    • zaopatrzenie pracowników w sprzęt teleinformatyczny oraz oprogramowanie,
    • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów baz danych, serwerów i urządzeń sieci komputerowej wraz z jej administrowaniem,
    • zarządzanie systemem telefonii VoIP na potrzeby Urzędu,
    • zapewnienie prawidłowości i ciągłości funkcjonowania całego Urzędu pod kątem ww. zadań, z uwzględnieniem zasad zawartych w przepisach wewnętrznych UMWW oraz przepisach zewnętrznych, regulujących kwestie bezpieczeństwa i informatyzacji Urzędu.

     

    Siedziba Departamentu:
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań
    sekretariat - piętro VI, część A, pokój 650
    tel.: 61 626 69 00
    fax: 61 626 69 01
    e-mail: da.sekretariat@umww.pl

    Dyrektor Departamentu:
    Jolanta Kozubowicz

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Marcin Jabłoński

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Rafał Klimek

    Zastępca Dyrektora Departamentu:
    Joanna Lewińska

     

    Struktura organizacyjna
    Zarządzenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego
    Regulamin organizacyjny
    Schemat organizacyjny