Właściciel nieruchomości (również użytkownik wieczysty oraz osoba posiadająca prawo rzeczowe do nieruchomości), który w związku z ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości występuje z roszczeniem w stosunku do podmiotu, którego działalność spowodowała wprowadzenie ograniczeń, może uzyskać od Marszałka Województwa Wielkopolskiego zaświadczenie dotyczące lokalizacji nieruchomości na obszarze ograniczonego użytkowania.
Wniosek o wydanie zaświadczenie powinien zawierać: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres (również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej), wskazanie prawa przysługującego do nieruchomości, a także treść żądania.
W przypadku reprezentowania przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Adwokat, radca prawny, rzecznik patentowy, a także doradca podatkowy mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa.
Do wniosku należy również dołączyć dowód uiszczenia stosownej opłaty skarbowej, tj.
Opłaty należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Poznania: Urząd Miasta Poznania Wydział Finansowy Oddział Dochodów Budżetowych, 61-706 Poznań, ul. Libelta 16/20 PKO Bank Polski S.A. Nr 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763
Uwaga: Jeżeli dokument pełnomocnictwa ma formę elektroniczną i zostanie złożony za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (ePUAP lub ADE), opłatę od pełnomocnictwa wnosi się na rachunek organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy.
Wniosek wraz z załącznikami można złożyć w punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (al. Niepodległości 34 w Poznaniu), elektronicznie:
lub pocztą tradycyjną: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...