Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu, podczas którego zapoznają się Państwo z tematem „Jak zostać dostawcą U.S. Army w Polsce” oraz podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce. Szkolenie przeznaczone dla: przedsiębiorców (właścicieli i menadżerów firm zarejestrowanych w Polsce).
W wydarzeniu wezmą udział:
Jacek Bogusławski, Członek Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego;
Ronald Farkas, Założyciel i Prezes Poland-U.S. Operations;
Anastasiia Vasylenko, Dyrektor Programów Logistyki w Poland-U.S. Operations;
Ewelina Nimsz-Witosławska, Zastępca Dyrektora Logistyki w PlusOps.
Organizatorzy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Szkoleniowiec: Poland-U.S. Operations, firma doradcza specjalizująca się w relacjach polsko-amerykańskich w dziedzinie obronności.
Miejsce szkolenia: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań (sala posiedzeń II, parter)
Data: 30 października 2025 r., godzina 12:00 – 17:00
Termin dokonania rejestracji: 24 października 2025 r.
Rejestracja poprzez: https://cloud.umww.pl/apps/forms/s/kgpgdHd4eciBqFTnQN6iyBKD
UWAGA! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt w sprawie: e-mail: drg.sekretariat@umww.pl; telefon: 626 62 40
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...