TURYSTYCZNE PROMOWANIE


W jaki sposób promuje swoje walory turystyczne nasze województwo? O działaniach Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej w tym zakresie rozmawiano podczas lutowego posiedzenia sejmikowej Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki. Informację o działaniach WOT przedstawiła Ewa Przydrożny – dyrektor biura tej instytucji. Jak przypomniała, około 85 procent składki członkowskiej WOT opłacane jest przez województwo wielkopolskie. A czym szczególnie chcemy przyciągać do nas turystów? Od jakiegoś już czasu dwoma flagowymi produktami w tym zakresie są wodniacka Wielka Pętla Wielkopolski oraz odnowiony Szlak Piastowski.
Komisja zapoznała się również z informacjami o zawartych przez Urząd Marszałkowski umowach wieloletnich w obszarze sportu, które zaprezentował radnym Tomasz Wiktor – dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki UMWW.


Galeria zdjęć:

  • TURYSTYCZNE PROMOWANIE




pdf    drukuj    drukuj