trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Potencjał i szanse rozwoju na rynku niemieckim - Hannover Messe jako narzędzie pozyskania rynku

    Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa (AHK Polska) oraz Hannover Messe zaproszają do udziału w bezpłatnym seminarium pt. „Potencjał i szanse rozwoju na rynku niemieckim – Hannover Messe jako narzędzie pozyskania rynku”. Seminarium, którego patronatem jest Ministerstwo Rozwoju oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, odbędzie się w dniu 1.12.2016r. w World Trade Center Poznań, ul. Bukowska 12, 60-810 Poznań, sala seminaryjna nr 112.

    Podczas seminarium poruszone zostaną następujące zagadnienia:

    • Hannover Messe jako szansa dla polskich przedsiębiorstw na zaistnienie na rynku niemieckim: prezentacja targów oraz informacje o możliwościach wystawienia się na targach i uzyskania dotacji na ten cel
    • Rynek niemiecki jako atrakcyjny rynek zbytu – charakterystyka sektora przemysłowego, potencjał i wskazówki praktyczne
    • Polsko-niemieckie stosunki gospodarcze oraz możliwości inwestycyjne dla polskich firm w Niemczech
    • Prawne aspekty prowadzenia działalności na rynku niemieckim: zakładanie spółki/oddziału firmy w Niemczech

    Szczegółowy program znajduje się w załączeniu.

    Rynek niemiecki z wciąż rosnącą gospodarką stanowi ogromny potencjał dla polskich przedsiębiorstw rozważających ekspansję zagraniczną. Niemcy ze społeczeństwem liczącym ok. 82mln konsumentów posiadają kilkukrotnie wyższą siłę nabywczą. Znajdują się na pierwszym miejscu wśród partnerów handlowych Polski.

    Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Technologii Przemysłowych – Hannover Messe będą miały miejsce w dniach 24-28 kwietnia 2017 roku. Hasłem przewodnim przyszłorocznych targów jest Integrating Industry - Creating Value (zintegrowany przemysł - tworzenie wartości dodanej). Hannover Messe uważane są za najważniejsze wydarzenie branży przemysłowej na świecie i globalny "hot spot" dla przemysłu 4.0 (cyfryzacji przemysłu). W kwietniu przyszłego roku oczekuje się w Hanowerze 6.5 tys. wystawców i ponad 200 tys. odwiedzających. Krajem Partnerskim targów będzie Polska. W związku z powyższym Hannover Messe to przede wszystkim doskonała okazja dla polskich przedsiębiorstw do zaprezentowania swoich produktów, wzmocnienia ich pozycji, pozyskania nowych cennych kontaktów, a także ekspansji zagranicznej i rozbudowania międzynarodowych relacji. W tegorocznej edycji targów zaprezentowało się ok. 80 wystawców z Polski.

    W przypadku zainteresowania udziałem w bezpłatnym seminarium prosimy o wypełnienie zgłoszenia i odesłanie go mailem (pkwiatkowski@ahk.pl) lub faksem (022/5310 600).