O PROMOCJI POZA POLSKĄ


Informacja oraz dyskusja na temat promocji województwa wielkopolskiego na rynkach zagranicznych w 2018 roku zdominowała kwietniowe posiedzenie sejmikowej Komisji Strategii Rozwoju Regionalnego i Współpracy Międzynarodowej. Szczegółowe dane o aktywności samorządu województwa w tym zakresie przedstawiła Beata Łozińska, dyrektor Departamentu Gospodarki UMWW. Oprócz koordynowanych przez ten departament przedsięwzięć gospodarczych (udziału w targach, wystawach, promocji potencjału regionu), do których samorząd zaprasza m.in. przedstawicieli biznesu i naukowców, zwracano także uwagę na działalność naszych instytucji oraz współpracę z regionami partnerskimi. Ważną rolę w promocji regionu pełni Biuro Informacyjne Województwa Wielkopolskiego w Brukseli, Biuro Współpracy Międzynarodowej UMWW czy inne departamenty urzędu. Na przykład promocją naszych walorów turystycznych zajmuje się Departament Sportu i Turystyki we współpracy z Wielkopolską Organizacją Turystyczną, a Departament Edukacji i Nauki współuczestniczy w promocji historycznej oraz edukacyjno-kulturalnej.
Radni zaopiniowali ponadto pozytywnie propozycje zmian w tegorocznym budżecie oraz WPF.


Galeria zdjęć:

  • O PROMOCJI POZA POLSKĄ




pdf    drukuj    drukuj