trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Jesienna Akademia Oświatowa 2–3 października 2025 roku w Kórniku

    plakat Jesiennej Akademii Oświatowej

    Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu, Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie zapraszają kadrę kierowniczą z subregionu poznańskiego, konińskiego i leszczyńskiego do udziału w wydarzeniu „Jesienna Akademia Oświatowa”. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 2–3 października 2025 roku w Kórniku i będzie okazją do refleksji nad aktualnymi wyzwaniami w oświacie, a także do wymiany doświadczeń w zakresie współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym.

    Pierwszego dnia uczestnicy wezmą udział we wspólnej konferencji, podczas której poruszone zostaną kluczowe tematy związane z funkcjonowaniem współczesnych placówek oświatowych, takie jak:

    • aktualności prawne istotne dla kadry kierowniczej,
    • zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży w świecie cyfrowym,
    • skuteczna komunikacja i budowanie relacji z przedstawicielami generacji alfa,
    • zmiany technologiczne w edukacji i ich wpływ na bezpieczeństwo uczniów.

    Drugiego dnia zaplanowano wizyty studyjne w wybranych placówkach oświatowych. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy tematyczne:

    • Dyrektorzy przedszkoli – tematem przewodnim będzie: „Współpraca z rodzicami – wymiana doświadczeń”,
    • Dyrektorzy szkół – spotkania skoncentrują się wokół tematu: „Szkoła w lokalnej społeczności – dobre praktyki współpracy z rodzicami i środowiskiem”.

    Wizyty te umożliwią zapoznanie się z praktycznymi rozwiązaniami i inicjatywami wdrażanymi w placówkach, a także stworzą przestrzeń do bezpośrednich rozmów i refleksji nad skutecznymi formami współdziałania z otoczeniem szkoły lub przedszkola.

    Zgłoszenia na wydarzenie przyjmowane są za pośrednictwem platformy kursowej ODN Poznań. Liczba miejsc jest ograniczona.

    Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://kursy.odnpoznan.pl/event/2025-2026-k22

    Data publikacji: 2025-09-17